SELÜLİTTE EN ETKİN TEDAVİ:OZON TEDAVİSİ

Selülit tedavisinde,ozon gazının lokal enjeksiyonu, Ozon sauna ve ozonlanmış yağ ile yapılan selülit masajı olmak üzere farklı ozon uygulama modelleri kullanılır.Ozon tedavisi ile selülit tedavi edilirken, aynı zamanda cilt daha elastik ve genç, daha diri ve çatlaklar daha az görünür hale gelir.

Ozon “medikal estetik” olarak da ifade edilen  dermatokozmatolojide başarıyla kullanılır.
Bu hastalığın oluşmasında  esas neden deri altı dokusunda mikrodolaşım bozukluğudur.
Ozonun tedavi edici etkisi farklı mekanizmalarla olur:

• Yağ zincirlerini daha kısa yağ zincirleri oluşturacak tarzda kırar ve suda eriyebilir hale gelen yağ zincirleri vücuttan hızla uzaklaştırılır.
  • Kılcal damarların yapısını onararak kan dolaşımını hızlandırır.
  • Kanın pıhtılaşmasını düzenlemesinin yanısıra alyuvarların oksijen taşıma kapasitesini de arttırarak yağ dokusundaki hücrelerin metabolizmasını normal hale getirir.
  • Tedavide ozon gazının  lokal enjeksiyonu, Ozon sauna ve ozonlanmış yağ ile yapılan selülit masajı olmak üzere farklı ozon uygulama modelleri kullanılır.
  • Ozon tedavisinden sonra selülit tedavi edilirken, aynı zamanda cilt daha elastik ve genç, daha diri ve çatlakların düzelmesine bağlı olarak daha az görünür hale gelir.

Ozon/oksijen gaz karışımı selülitten başka

• Telanjiektazide,
  • Yüz kırışıklıklarında,
  • Doğum sonrası veya başka sebeplerle oluşmuş çatlaklarda(stiralarda),
  • Aknede,
  • Ameliyat izlerinde,
  • Deride oluşmuş yara izlerinde (keloid dahil),
  • Varislerde,
  • Egzemada,
  • Nörodermatitde,
  • Atopik dermatitlerde,
  • Siğillerde başarılı bir şekilde kullanılmaktadır.